פוסט ראשון


שלום  לכולם,

זה לא הבלוג הראשון שאני פותחת, האמת שאני אפילו לא זוכרת כמה בלוגים היו לי כי בתור נערה פתחתי כמעט כל שנה בלוג אחר ב"ישראבלוג" . אני מודה שרוב הבלוגים הראשונים שלי נכתבו בצורה רדודה ושטחית וכשעשיתי להם גיבויי לפני שהם נמחקו חשבתי לעצמי שזה לא יהיה כזה נוראי אם הם היו נעלמים מאינטרנט לעד. לעומת זאת שני הבלוגים האחרונים כתבתי, הראשון על התיכון והשני על היותי סטודנטית ממורמת היו בעייני מעולים. היה ממש מרגש לראות איך השתנתי מבחינת דעות ודברים שלא עשיתי בתיכון לעכשיו, גם דיי גיחכתי לעצמי על הדברים שהקצנתי וסילפתי בזמנו. הבלוג השני לעומתו היה נטו מירמורידה על חי כסטודנטית ( יש כאן אחד שלא היה סטודנט ממורמר?). הוא כבר לא זכה לחשיפה גבוהה כי ישרא כבר ירד מהפופולריות שלו אבל בכל זאת היה נחמד לשתף אנשים ולקבל עידוד או מילים מנחמות מהקוראים.

לצערי מהרגע שהודיעו על הסגירה של "ישראבלוג" זה ממש הוריד לי את החשק לכתוב אבל לאחרונה שב "הדגדוג" לאצבעות ומצאתי את עצמי כותבת דברים וחשבתי לעצמי למה לא לחזור לכתוב בבלוג במקביל לכתיבה האישית. אז נכון, תם עידן הבלוגים ורוב חבריי שהיו משתמשים בבלוגים עברו לפלטפורמות אחרות אבל אני מודה שאני שונאת שינויים וביננו אין על בלוגים! זה נותן לי את מעטה האנונימיות שלי שמאפשר לי להתבטא ולשתף בצורה יותר קלה וגם אין לי הגבלת מילים!

אני עוד לא בטוחה על מה יהיה הבלוג מניחה שהכל מהכל אבל הפעם מפעמים קודמת אני רוצה לשמור יותר על פרטיות. אחד מהבלוגים סגרתי בגלל שחשפתי את הזהות שלי בפני מישהו ודיי התחרטתי כי אז לא יכולתי לכתוב בחופשיות. אז כן אני מניחה שקלטתם נכון, שמי במציאות הוא לא זוהר ואפילו לא קרוב אליו. בחרתי בשם הזה בגלל הכרות עם בחורה בשם זוהר שממש הערכתי, אולי אכתוב על זה פוסט באחד הימים.

אני מרגישה שזה ממש ארוך לפוסט ראשון אז אסיים כאן ואראה אם אני מצליחה להבין איך מעצבים את הבלוג בגוגל, בכל זאת אני הכרתי כל חיי רק את "ישראבלוג".

תודה שקראתם עד כה.

שלכם,

זוהר

תגובות

  1. ברוכה הבאה לקהילת פרפרים. בהצלחה

    השבמחק
  2. ברוכה הבאה, ולוואי וכאן לא תהיי ממורמרת לעד :-) שנה טובה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה